Metehann12 kızlar polimiyozit hastasıyım 14 senedir. Kars’a tayin olup gelene kadar çok ağrılı bi halim yoktu . Ama beni Kars mahvetti ağrısız günüm yok romatizmasi olup da şunları yaptim yedim tedavisini yaptırdım rahatladim diyeniniz var mı