bebeklielif Yine de siz bilirsiniz ama benim bebeğim de sırtüstü yatırınca çırpınırdı, 2 aylıkken yüzüstü yatırmaya başladım, şu an 7 aylık ve halâ daha yüzüstü uyur. Eğer bebeğiniz kafasını kaldırabiliyorsa, yani karın üstü egzersizini bolca yaptırdıysanız korkmanıza gerek yok.