emirtalhagngr bu bebeğe göre değişiyor benim ilk oğlum hep kendi yedi blw gitti ama şimdiki oğlum 9 ayına yaklaştı hala alıp atar çok nadir ağzına sokar kaşıkla yiyor ilk oğlumda kaşık sevmezdi çorbaya bile ekmek banıp yerdi o yüzden hiç bir çocuk birbirine benzemiyor teşvik olsa bile he ama yinede oynasın diye veriyorum temas etsin diye küçüğede mesela bazen şans bela ağzına sokuyor elini 😇 öyle insanların paylaşımlarına inanmayın kıyaslamayın onlar mükemmel anlarını yayınlıyor ve ben o ailenin çocuklarına üzülüyorum bizler izleyip o insanların çocuk sömürüsüne destek olmayın izlemeyin defolup gitsinler hayatımızdan 🥹