Aselinannesi0655 Ankara’da yaşıyorum pastacı tanıdığım yok ama nacizane öneri için yazıyorum, kızımın doğum gününde (eylül ayı) bende şekerhamuru pasta araştırıyordum.Baktım fiyatları dediğiniz gibi 2500-3000 civarında,artı bide süslemeye hem uğraşıp hem bütçe ayıracaktım.3000 tlye organizasyon tuttum,organizasyonun maket pastasını kullandım. 1000 tl ye de normal kremalı pasta yaptırdım.Sayı azsa normal alınabilirde. Hiç kimse görmedi bile zaten onu,çünkü maketi üfledik.