nurcanada Kızlar azitrı antibiyotik var elimde 13 ocakta boğaz enfeksiyonu için vermişti doktor. Bugün tekrar kusma ishal başladı versem sorun olur mu bitiş tarihi 19 ocak yazılmış en son o gün verdim elimde var diye tekrar vereyim dedim olur mu
sek_kahve nurcanada bence vermeyin kafanıza göre, ilaç işe yarayacak olsaydı ilk seferinde yarardı zaten. Antibiyotik aldıktan bu kadar kısa sürede tekrarlamaması lazım normalde demekki ilacı bu değil. En iyisi tekrar doktora gitmek. Çok geçmiş olsun
aslananne27 nurcanada öksürük şurubu degıl o elindeki antibiyotik kafana göre veremezsin ciddi sorunlara yol acabılır
Mnli nurcanada antibiyotik ile beraber probiyotik kullandınız mü antibiyotikler bağırsak florasını bozduğu için çoğu zaman çocuklarda ishale sebep oluyor onu da tekrar antibiyotik ile çözemezsiniz probiyotik vermelisiniz
nurcanada sek_kahve bugün tekrar gittik elimde azitro var dedim cevap vermedi serum verdi yaptırdık biraz daha iyi kusması kesilmiyor acaba dedim tekrar mı enfeksiyon az önce yarım çay kaşığı verdim vermiyim madem artık atayım
sek_kahve nurcanada antibiyotik şişeleri açıldıktan sonra 10 gündür ömrü, kullanmanıza gerçekten gerek yok. Bir de doktor cevap vermediğinde tekrar tekrar sorun, sorunuzda ısrarcı olun her daim
meryemalparslan nurcanada canım antibiyotik vermemeye çalış çok gerekmedikçe yazık çocuğun bağırsak florası bozuluyor hele kusma ishalde antibiyotık hiç verilmemeli çocuk doktoru var Osman gönülal kusma ishaller yüzde 90 virüs enfeksiyonundan dolayı oluyor antibiyotik gerekmez diyor .
kocamdakocam nurcanada doktor antibiyotikler doktorların verdiği sürede kullanılmalıdır. İyileşti deyip keserseniz vücuttaki hastalık daha da dirençli bir şekilde tekrar hasta edebiliyor. Eğerki şurubun renginde sararma var ise anında kesilmeli. Önerilen şekilde muhafaza edilmedi. Çünkü çabuk bozuluyor. Bizim doktorumuz bu şekilde tavsiye etmişti
[silindi] Beklemiş antibiyotik kullanılmaz. Verilen antibiyotik bitirilene kadar kullanılmalıdır. Bittirmediğiniz için hastalığı tekrarlıyor. Viral olarak.