gklmerve merhaba öncelikle daha yeni gazı olması normal, gazını çlkarıcak haraketler var çok güzel işe yarıyor, gaz damlası önermiyorum,, doğal yağlı bebek masaj yağları var ben bebeğimi öyle sakinleştirdim 3 ay kullandık biz ve masaj mutlaka yapdım, topuk altında, emme ise refleks çünki gergin olduğu için sizi emmek isteyecek