hera96 bizim doktor da özel hastanede yazıyor. Devletteki de yazar sanırım bir fark olacağını sanmıyorum. Kilosuna ve yüzde kaç mama ile beslendiğine göre kaç kutu hesaplanıyor, ona göre aylık veriliyor. Biz en son 12 kutu almıştık mesela. Ama size tavsiyem hangisini sevdiğini tespit edememişseniz ya doktordan numune isteyip ona göre yazdırın severse, ya da alıp almayacağı belli olmayan bir mamayı tek seferde 10 tane falan almayın, çöp olur hepsi.