Birden fazla paket dolu elimizde, kızıma doğmadan ve doğunca herkes hediye getirdi. Ben hep bez isterim diye espri yapmıştım. Doldurdular evi. Hem artık molfix alerji yaptığı için olmuyor :( hem de bedeni küçük geliyor. 3 numara. Belki 20 paket var. Çok düşük ücretten vereceğim. Istanbuldayım. Tekliflere açığım ihtiyacı olana uygundan 🩵🩵🩵