eymenayazmom Bebeğim 2760 doğdu 38+4 de şuan 3 ay 4 günlük 5800 kilosu iyimi sizce doktor iyi dedi bize size sormak istedim bu aylarda kaç kilo oluyor bebekler erkek bebeğim
CaganikoFernandez eymenayazmom doktorunuz iyi dediyse buradakilerin ve bebeklerinin bir önemi yok bence sağlıkla büyüsün
gamze08 eymenayazmom şöyle hesaplayabilirsiniz 6 aylık olduğunda doğum kilosunu 2 katı olması gerekiyo maşallah sizin bebeğiniz 4 ayda yakalamış bunu çok çok iyi durumda erkek bebekler hep önde gider zaten doktorunuz da sorun görmediyse hiç düşünmeyin bebeğiniz sağlıklı maşallah 🫠 sağlıkla büyüsün
xbebegimx eymenayazmom benim kizim da 38+2 de 2710 dogmustu, 3. Ay kontrolunde 6200 cikmis, doktor dogum kilosuna gore yorumluyor normal yani
adasmummy eymenayazmom benim kız da 3200 doğdu şuan 6420 canım. Senin bebiş de gayet güzel kilo almış maşallah
mavi176_ Çok iyi maşallah ayda bir kilo almış daha ne olsun annesi zayıf doğduğu için size az geliyor olabilir
eymenayazmom xbebegimx maşallah sağlıkla büyüsünler inşallah ben minyon yapıya sahibim o yüzden sormak istemiştim acaba durumlar ne diye 🥰