Cerenncee Kızlar Allah aşkına bana 24-25 derecede ne giydiriyorsunuz söyler misiniz 😂 üstünü örtemiyorum açıyor. Ne giyse ya terliyo ya üşüyor ortası yok. Uyku tulumu hangi marka ve kaç tog kullanıyorsunuz
Yazmelegi_ Cerenncee e bebekten aldık 2.5 tog kullanıyorum ev 22. 23 felan çok sıcak sevmiyor kızım ve içine sadece zibin giydirip yatırıyorm, benim 2.5 tercih etme sebebim sabaha karşı serin oluyor hiç bi şekilde üstünü örtmüyo ve şimdilik sıkıntımız yok
serendipity16 Cerenncee odanız gayet sıcak sizin için bence 1 tog yeterli bende defactonun 2.5 tog olanı var odamız genelde 22-23 derecedir onunla terliyor bebeğim ben o yüzden giydiremiyorum ama defacto ve lcw uyku tulumları güzel
Cerenncee Yazmelegi_ ben de annemlerdeyken 2.5 almıştım onların ev daha serindi süper oluyordu ama bizim evde çook terliyor 2.5 la bir de kalın ya 2.5 rahatsız oluyor sanırım çok sık uyanıyor :(
berrakhsmnlr Kidzze kullanıyoruz biz 2 kıştır çok memnunum ayaklı modelinden çok rahat 22-24 dereceye 1 tog kullanıyorum
aresnako Cerenncee içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum. Gece uyandığında falan kontrol ediyorum özellikle sabaha karşı daha serin oluyor diye ama hep sıcak göğsü de sırtı da