Tubay- 5 ay 1 günlük olduk. Karın üstü duruyor, karnının üstünde sağa sola hareket ediyor ama emekleme hala yok. Nesneleri bir elden diğerine geçiriyor. Dik tutunca zıplıyor. Benim bebeğim muhtemelen hiperaktif. Kuzenimin bebeği bizden 5 gün büyük, yattığı yerde sadece popişini kaldırıyor mesela. Mizaç olarak da sakin bir bebek zaten, biraz da tombik. Bizimki sarı bela adeta. Bence mizaç, karakter çok etkiliyor çocuğun nesnelere, çevreye yaklaşımını.