instamomdegil
Benim de bebeğim 3 aylık.Yalnız değilsiniz bende desteksiz bir şekilde çocuğumu büyütüyorum.Eşim nöbette olunca 24 saat boyunca tek başima bakıyorum.Özellikle ilk 1 ay zordı ama şimdi daha iyi alıştık bebeğimle birbirimize.Eşim nöbetten gelince hüngür hüngür ağladığımı bilirim.Eskisi gibi bakım yapamamak,yemek yiyememek gibi şeyler elbette kolay değil.Eminim zor günler geçecek,yıllar geçince bebeklik hallerini özleyeceğiz bile.