Alp-akd benim oğlum da 6 haftalık.geçen hafta hastaydı, doktor orta kulak iltihabı ve bronşit dedi. Antibiyotik kullandık, burnunu saat başı aspire ettim nerdeyse ama her seferinde çok ağladığı için kabus gibiydi. Eve hava makinası aldık, 6 saatte bir hava verdik. Çok şükür 1 haftada iyileşti. Sizinki de hava ve burun temizliği ile geçer inşallah