Merhaba 6 ay,3 günlük bi erkek bebeğim var
ilk aylar gazkolikti gazıydı huzursuzluğuydu derken geldik ek gıda dönemine , şimdi de kabızlık baş belamız oldu 😞
patates muz pirinç gibi şeyler yediremiyorum kabızlığı tetikliyor diye , sadece tarhana ya da mercimek çorbası yapıyorum yoğurt corbasınıda sevmedi , yoğurduda saat 5 gibi az miktarda armut ya da pekmezle karıstırıp yediriyorum. Geceleri için güzel bir kaşık mama marka ve önerisi istiyorum sizlerden deneyip memnun kaldığınız varmı , sütlü pirinçli tahıllı olanlardan hero baby kullandım ama onu sevmedi ve pirinç olduğundan oda kabız yaptı , sizler 6. Ayında gece kaşık maması olarak ne yediriyosunuz ? İnternette yüksek lifli olan tam tahıllı kaşık mama kullanın kabız bebeklere yazıyor ama marka ve memnuniyet önemli benim için . Çocuğum fena durumda hafifi kanlı dışkısı cıkıyor 5-6 günde bir sert olarak o yüzden tavsiyesi ve bu durumu yaşayan annişlerden cevap bekliyorum