4 aylık hamileyim bikac gündür belden aşağısı komple ağrıyor ya şiddetli bir adet sancısı gibi. Kalçam dizlerim bile ağrıyo. En son 10 gün önce kontrole gittim bı sorun yoktu. Şu an randevu yok küçük bı ilcedeyim. Sizce normal mi bu ağrılar neden oluyodur