Aysenurasya2419- Merhaba annelerim, kızım 6 aylık ek gıdaya 5. Ayda tadımlarla başladık bir kaç gündür de tam anlamıyla geçmiş bulunduk ama kabızlık da baş gösterdi bu süreçte zeytin yağını her öğünde kullanmama rağmen çözüm bulamadım var mı önerileriniz 🥲
suheyla92 Aysenurasya2419- baslar cunku tam anlamiyla gecmek icin 9.ayi beklemeniz lazim. Fazla vermissiniz. Gunde 1 ogun yarim cay bardagini gecmeyecek kadar vermelisiniz. Lutfen acele etmeyin eger sutunuz yoksa formul mama ana besin kaynagi su an
gzla Bende şuan tadımdayım benim de 9. Günüm iki gün önce kakasını yapmıştı ne yapacağım bilmiyorum bakmaya geldim ama kimse bişey yazmamış sizin kaç gün oldu acaba kaka yapmayalı ?
Aysenurasya2419- gzla kızım kaka yapabiliyor, ancak çok zorlanıyor sağlık ocağında ki ebe demir ve d vitaminide yapabilir diyor
Aysenurasya2419- suheyla92 mama ağırlıklı beslenen bir bebek olduğu için ek gıdaya geçmiş sayılıyor doktorumuz bu fikirde zaten verdiğim 2 öğün yarım çay bardağını geçmediği halde böyle 🤷🏻♀️
Aysenurasya2419- suheyla92 mama ağırlıklı beslenen bir bebek olduğu için ek gıdaya geçmiş sayılıyor doktorumuz bu fikirde zaten verdiğim 2 öğün yarım çay bardağını geçmediği halde böyle 🤷🏻♀️
suheyla92 Aysenurasya2419- mama agirlikli beslenmek formul sutten yani aptamil vs bahsediyorsaniz bu ek gida sayilmiyor. Yenidogana da veriliyor bu formul sutler. Ek gida bu demek degil ki. Kabizliga demir de sebep olabilir bu arada ocean kabiz yapmiyor bilginiz olsun.