nursari Kizlar bazen 3 bucuk saat yatiyor 1 saat icinde 50 ml sonra 30 20 ml iciyor yeterlimi anne sutu ve tqkviye veriyorum emerken uyuyor sagiyorum sizlerde durum nedir
mervenur25eylul Canım doktorumuz bana ilk 28 gün en fazla iki buçuk saat bekleyebilirsin sık sık emzir kan şekeri çok çabuk düşer yeni doğanın demişti üç saat biraz uzun bir süre sanki
nursari mervenur25eylul gunduz okdr yatti cnm uyuya kalmisiz ama uyandirip hemen emzirdim bazen uyanmiyor ama emziriyorum yetemyncede mama takviye yapyorum hafif sarilik var yukselmesn dye ama bazrn 30 cc dutumu iciyor sonra emiyor 2 saat acikmiyor ne yapsam mama icmiyor oxmn doyuyordur deglmi
mervenur25eylul Doyuyodur bence çünkü ilk zamanlar zaten midesi küçücük o yüzden zaten sık açıkiyo doymasa çok aglar zaten huzursuzluğu ağlaması yoksa çişli ve kakali bez sayısı normalse doyuyodur mutlaka 😊