Beslenme yetersizliğinden ise diyerek 3 saatte 150 cc mama içiyordu oğlum 180 e çıkardım yine bitiriyor biberondan sonra bir mızmızlanıyor gazı çıkartınca rahatlıyor çişli beş sayımız dolu dolu 7-8 bez alırdım 2 numarada 3 numara kullanıyorum dediğiniz olabilir mi acaba çiş sadece bezin ön kısmında toplanıyor 5 bez alıyorum ama diğer zamanlarla kıyaslarsam bana az geliyor bebeğim doymuyor mu acaba diyorum