Anneler bebeğim 8 günlük, Anne sütünü sağıp 2 saate bir veriyorum ortalama 60-65 cc. Ara ara Mama veriyorum oda en fazla 30-35 cc. Bazen Anne sütünü de 30-40 cc arası içiyor. Sonrasında içim rahat etmiyor acaba çocuğuma bakamıyor muyum diye. Bu normal mi ? Ve Sorun şu ki ; bebeğimi besleme öncesi uyandıramıyorum çok zorluyorum ancak öyle uyanıyor. Anne sütünü yada mamayı içerken uyuyakalıyor o zamanda yine uyandırmakta güçlük çekiyorum. Acaba yanlış yaptığım birsey mi var. Yoksa bu normal mi ?