Oglum 15 aylik oldu bile dudak bagi var devlet hastaneleri 5 yaşı beklicez konusmasina göre o zaman bakilacak diyor dişler zaten baya ayrık çıktı kafama takılıyor geç kalmak istemiyorum kelime olarakta 4 5 kelimesi mevcut onuda cani isterse söyler özelden randevu aldım cuma gününe muayene ettiricem ama gerekli gereksiz ameliyatada sokmak istemiyorum işin açikcasi basina gelen anneler var mı ne yaptiniz beklediniz mi yoksa kestirdiniz mi fikir verirseniz cok sevinirim