Ezgiasya Bebegım sarılıktan yattı yanındayım suan cok fazla aglıyor deger 22 idi 9 da kan alınacak nolur normale donsun bir ayetel kursı okuyun
ada1180 Ezgiasya okudum cnm kaç günlük bebeğin Rabbim tez zamanda şifalar versin.. benimkide sarılık oldu 😓
Nslyhn Ezgiasya ben de okudum canım Allah tüm yavrularımıza sağlık versin. İnşallah kısa sürede atlatırsınız sizler de. Rabbim çocuğuyla kimseyi sınamasın
Sorchacan Ezgiasya ben de okudum cnm biz de bi gün yatıp çıkmıştık sen içini ferah tut onun iyiliği için bu.
Duygue Ezgiasya okudum canım Allah şifa versin inşallah iyi olur bide sarılık için ayrı bi ayet var internetten bakıp okuyabilirsiniz ben lohusayken okuyamamıştım hoca bi komşumuz var ondan rica ettim okudu maşallah geçti sarılığı