defnnee Bebeğim 6 15 günlük sürekli doğuracak kadın gibi ıkınıyor hiçbirşeyden mutlu olmuyor oyalanmıyor her oynadığımız oyun sonunda ağlıyor uyurkende öyle ıııı ıııııh diye ağlıyor
defnnee sarppp Bende dişmi acaba diyorum bi huysuzluk var belli ama gaz sorunu 4. Aydan sonra düzene girdi ama yinede ne olduğunu anlayamadım
Yorgunanne3 Benimki 10 aylık aqlamiyor ama doqduqundan beri ihiliyor çok qerqin sinirli sanırsın polat alemdar🙃 bide ellerini yumruk yapıp ıhılıyo🙃
defnnee Yorgunanne3 Bzimde doğduğundan beri sanki doğum yapacak gibi ıkınıyor büyüdükçe geçti sanıyordum geri yeniden başldı 😀