melgok Aşırı şekilde dökülmeye başladı. 3 ay oldu doğum yapalı çok yoğun dökülüyor var mı yaşayan çare bulan 😭😭
_-zynp-_ melgok benimde çok dökülmüştü ama 6. Ayfan sonra dökülen yerlerimden çıkmaya başladı geçici bir dönem inşallah en yakın zamanda çıkar saçlarınız 🌺
dietitian_mom melgok Benim de öyle çok fazla dökülüyor biberiye suyu aldım ama o da fayda etmedi maalesef
Ciddiyet12 melgok hamilelikte magnezyum kullanıyoruz saç dökülmüyo doğum ettikten sonra magnezyum almıyoruz die dökülüyor bence 🙄
blue90 Arkadaşımın önerisi ile swissoderm şampuan aldım ben daha ilk kutum bitti ama saç dökülmem yok denecek kadar az şuan normal günlük olacağı kadar yani tavsiye ederim