Lansinoh göğüs ucu yara kremim var ilk zamanlar kullandım temmuz da doğum yaptım yani 6 aydır benimle 😂 çok az kullandım yani cidden aşırı az kullandım kullanmadım desem kimse anlamaz nfkdke atmaya kıyamıyorum verecek kimsem de yok ben bunu ne kadar süre saklayabilirim veya hangi alanlarda kullanabilirim