Hava alması çok iyi olur hava yani o buhar ilaçtan daha iyi bizim bebeğimiz alerjik tıkandığında balgam olduğunda hava veriyor doktorumuz rahatlıyor hava verip göğsü rahatlamazsa bronşite çevirir öksürük çok hızlı ilerliyor bence verdirin arkasından ilaçla destekleyebilirsniz prospan bitkisel tamamen biz kullandık bir hafta