Kizlar bebeğim 18 aylık bugün itibariyle sütten kesme sürecine başladık emerek uyuyordu onunda kestim biraz ağladı zorladı ama uyudu sonunda bana onerebileceginiz bişey var mı neler yapmalıyım ya da neler yapmamaliyim sizin surecleriniz nasıl geçti kaç günde alışır memenin yokluğu ve uyku düzenine