Oğlum 10 ay 10 günlük çok güzel yemek yer emerdi. Birdenbire emmeyi bıraktı ama yemeğini çok güzel yiyordu mamayı da içiyordu şimdi ikisinide reddediyor 150 cc mamayı yalvar yakar yarım saatte içiyor. Görünen dişi yok şuan için 6 dişi var. İdrarında da bir sıkıntı görünmedi hafif kanı düşükmüş ama ciddi değil dedi doktor. Kilosu hep geriden geldi bir kilo eksik çıktı olması gerekene göre. Ne yapmam lazım fikri olan var mı?