Kızlar 5 buçuk aylık bebeğimde bugün iştahsızlık başladı.Sabah 7 den beri toplamda 180 ml mama içmemiş tır..Sabah da yüzünde de kirmiziliklar vardı.Burnu da tıkalı zaten bayadir arada sırada öksürük de oluyo.Dişten mi yoksa başka bişey mi var bilemedim.Bulunduğum ilde de sadece bir tane çocuk doktoru var o da tatile çıkmış o yüzden doktorada götüremedim.Yardimci olur musunuz