Çocuğu sosyalleştirmeye devam hiç eve hapsetmeyin. Kızım 18 aydan 24 aya kadar arkadaşlarına vuruyordu eh yapıyordu gidip, vurduğun da elini yakalıyordum genel de izin vermiyordum ve devamlı kötü bir şey olduğunu zarar vermemesi gerektiğini canını acıtabileceğini ellerimizi sarılmak için sevmek için kullanacağımızı söylüyordum ama her defasında bıkmadan. Sabırlı olun inanın düzeliyor. Bununla alakalı biz pedagog a da gitmiştik kendini ifade edemediği için vurduğunu söylemişti kızım konuşmaya başlayınca da tamamen bıraktı sizin de öyle olur hiç merak etmeyin