zehra0208 Kızlaar zayıflama çayı/kahvesi ile kilo verebilen oldu mu? Veya kilo vermek için ne yaptınız yardımcı olabilir misiniz 😢
LadyGaddar zehra0208 Bence o tarz ürünlere hiç bulaşma, bizim Türk kahvesi şekersiz icildiginde ztn yağ yakma özelliğine sahip Diğerleri hep para tuzağı Saglikli beslenip hareket ederek paketli yiyecekler yemeyerek kilo verilebilir
zehra0208 LadyGaddar zaten bebeğim sağ olsun yemek yemeye vaktim yok hep ayaktayım da yine kilolar gitmiyor
nlntmrkrn Ya 9 ay oldu doğum yapalı kilolar gitti ama göbek kaldı. Çok orantılı düzgün bi fiziğim vardı doğumdan sonra üst bedenim büyüdü düzelmiyor 🥹
zehra0208 nlntmrkrn benim kalçalarım çok büyüdü ya 🤦🏻♀️ göbek de az biraz var da kalçamdan şikayetçiyim
LadyGaddar zehra0208 malesef yememekte iyi bisey degil cunku metabolizma ve bagirsaklar calismazsa yag yakimi olmaz kilo veremezsin, ben aralıktan bu yana 4 bucuk kilo verdim sadece saglikli beslenme ve hareketle
TulayGeriDon zehra0208 fazla kiloyla mi hamile kaldın? Veya çok mu fazla kilo aldın? Bende 21 kilo aldım. 17sini verdim 9 ayda. 4 kilom kaldı
TulayGeriDon zehra0208 yani sezaryen göbeği kalıyor. Ben 46yla hamile kaldım 67yle doğuma gittim şu an 50 kiloyum Yine de hafif göbek var. Bende uzunca bi süre kilo veremedim. Son 4 5 ayda hızlı kilo verdim