ssena11 çocuğun doğum kilosu, neyle beslendiği, sadece mama mı anne sütü mü, anne babanın genetik kilo aktarımları vs. Bir çok seçenek cevaplanınca doğru olan bulunabilir ancak. Benim kızım 3kg doğmuştu 2700e kadar düştü, suan 4 ay 10 günlük 6.5 kg civarı, ilk 20 gün anne sütü sonrasında tamamen mama. Sma kullanıyorum. Boyu 64 cm. Baş da 40 cm. Doktorumuz normal dedi, her çocuk farklıdır, bence bu kadar kiloya da takmamak lazım, sonuçta kilolu çocuk iyi bir şey mi ki? Bence değil, çocuğum tam besleniyorsa kilolu olmak güzel değil ki.