Bnsu14 ya açıkçası 1 yıl arayla doğurdum son aylarda kucağıma alıp yıkayamadım yoksa yazın karnım hafifken günde 2 kez yıkardım çocuğumu saçlarını yapardım
annem ve eşim de bi yere kadar yıkanmasına dikkat ediyorlardı e doğum oldu sezaryen bakamadım sanırım ilgilenemedim o ara kendimi yiyip bitiriyorum:(