Ya koskoca Los Angeles yandı 27 vatandaş ölmüşken ,bizim ulkemizde ateş pahası bir otelde 66 vatandaşımız kayıp oldu ,kaç aile kaç insan yandı kaç yaralı kaç üzüntü sayamiyorum bile geçmiş olsun ülkem ,ülkemin gerçekten bu ülke için üzülen herkes insan ,hayvan ,yaşayan tüm canlılar 😞