dertlikaval Merhaba Oğlumun 17 aylık olmasına çok az kaldı emziği bıraktık 1 ay oluyor son 3 haftadır oturduğum an meme diye yakama yapışıyor yemek yemiyor doğru düzgün gibi deliyor sizce zamanı gelmiş mi siz nasıl bıraktırdınız ne zaman bıraktırdınız?
Asyaveannesi04 dertlikaval 17 aylık biraz erken ama yemek yemiyorsa kesilebilir demişti bizim doktorumuz ben 27 ay emzirdim ama aşırı düşkün değildi yatmadan yatmaya içerdi
karabela dertlikaval ben 15 aylikken biraktirmistim ama duskun degildi ben zorla emziriyodum sabah aksam oyleyse tam biraksin dedim biraktirdim hic anlamadi bile bi kere istedi o kadar
Iscan dertlikaval 16 aylık memede yaşıyor resmen gece gunduz gece uykusu için bırakmak istiyorum bende
dertlikaval Asyaveannesi04 ay asla koltuğa oturdum mu yakama yapışıyor benim oğlan doğduğunda içmemişti şimdi de yakamdan düşmüyor
hry410_ 17 ay erken bende aynı durumdayım doktorumuz yemedi için sütü de kesersek değerleri düşebilir demişti ben kesmedim tüm değerlerine bakildinda demir değeri çok az çıktı bu yüzden yemiyomus bişey sizde bı baktırın isterseniz
buseckc 14 aylık benimde oğlum çok düşkün memeye bende bıraktırmayı düşünüyorum biraz erken olabilir ama sizin ki gibi hiç iştah yok yemek yemiyor
hry410_ dertlikaval işte bunu bende yaşıyorum her öğünde demir eksikliği olanlar iştahsızlık oluyomus