teachermom5 burada malesef öyle 🙂 bende küçükken açmadım fakat açanlara birşey demiyorum çünkü desteksiz tek basına çocuk büyütmek gibisi yok bazı insanlar daha sabırlıyken bazı insanlar bazı şeylere daha az katlanabilir bu yuzden bunaldığında açıyor olabilirler yani biz açmıyoruz onlar açıyor diye kimse kötü anne olmuyor herkes çocuğunun en mukemmel annesi iyide baksan bunalsanda benim oğlum şuan büyüdü mesela hala tüm vaktimi ona ayırıyorum bütün gün oynuyorum 10 dakıka açıp tv yi lahve sigara icmeye gidiyorumki kafamı toplayıp daha verimli olayım diye herkesin molaya ihtiyacı var sonuçta