Uccanli22 Fıtrat reddedilemez.Erkek ve kadın olarak belli yaradılış kodlarına sahibiz.Bunun idrakine varıp, rollerimizi benimser isek karşımızda da düzgün bir adam varsa inşallah hayat daha yaşanabilir, daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.Bu beyefendi de gayet doyurucu bilgiler veriyor, kimi zaman beni de kızdırıyor ya da sorgulatoyor olsa da ben genel itibariyle beğeniyorum kendisinin düşünce ve ifade ediş biçimini.
Ki zaten hiçkimse yüzde yüz doğru değildir.Hiçkimse herkese hitap edemez.Ediyorsa orda bir sorun vardır.
Velhasıl düşüncelerini kendine yakın bulanlar neden bir de onun yöntemlerini denemesindi 😅