Kızım 8 Ay 27 gunluk. 2 aydır uyku egitimi uyguluyoruz ne güzel alıştı oynayıp uyiyo derken 8 Ay atağı yüzünden sanırım ozellikle gunduz uykularinda bazen mizmizluk hadi o neyse hemen susuyor, çoğunda ilk gün gibi ağlayarak uyumaya çalışıyor. Gece uykusuna geçerken bunu yapmıyor . Gece uykusuna geçmesi genellikle 15 dk sürüyor. Gündüzleri 1 saat hatta gecem hafta 2 saat sürdü bir uykuya geçmesi. Bu nasil bir şey anlamadım valla delircem. Sadece gündüz uykusunda sorun 9ldugu icin tek uykuya mi düşmye calisiyor diye düşünüyorum ama çok çok erken ki zaten öğlen uykusu geliyor esniyo falan ama dalamiyor uyumuyor bazen tek uyku yapıyor 7 8 saat uyanık kalıyor 2 3 haftadır.
Ozellikle uyku egitimi uygulayıp bu aylarda bunu yaşayan olduysa deneyimlerini belirtebilir mi?