ebosum17 günde 3 uyku yapıyorduk sabah öğlen bide ikindi yani akşam üstü oluyordu belli saatler ayarladım tabi bebeğim kaçta uyumak isterse ona göre ayarladım her gün aynı saatte uyutunca uyuyordu bebekler düzeni çok severler tabi hemen alismadi biraz zaman aldı ama alıştı sonradan zaten uykular 2 ye düşüyor bir yaşından sonrada bir defaya düşüyor bu şekildeydi