hatseum Kilo alımı gayet iyi benimde kızım ilk ay 1 kg almışı sonrasında 700 gram civarında aldı. Zaten ilk 3 aydan sonra daha az almaya başlıyorlar onuda söyleyim şimdiden bilginiz olsun. Göğüs yumuşuyor, bebekte memeden inmek istemiyor fakat bu ilk 3 ay çok normal. Açlıkla alakası yok yani hep emmek istemesinin veya ellerini ağzına sokmasının vs. Bunlar çok normal şuan. Kızım 15 aylık oldu 9,500 kilosu. Emsallerine göre daha çıtı pıtı zayıf duruyor ama hiç mama almadı hep anne sütü. Mama içen bebekler genel olarak daha toplu oluyor bu doğru. Ama gerekmedikçe içirmek yanlış olur gerek yok. Önemli olan sağlıklı ve olması gereken kilo aralığında olması 👍