Söyleyebilecek hiçbir şey yok..
Aslında çok şeyde var..
İnsanlar oraya tatili değerlendirmek çocuklarını mutlu etmek için gitti ve yanarak öldüler..
Allah aklımıza mukayyet olsun ama düşündükçe kafayı yemek üzereyim.
Allah yaralılara acil şifa versin inşallah 🙏
İhmalkârlıktan bu kadar vatandaşını kaybeden başka bir ülke yoktur nasıl bir coğrafyaya doğduk bilmiyorum..