snowwhite171_ Arkadaslar merhaba, sezaryen olali bugun 11.gunum. Siz korse kullandiniz mi? Kullandiysaniz ne zaman basladiniz ve nerden aldiniz? Cok mu zor kullanmasi :(
onurmooms snowwhite171_ kesinlikle kullanınca rahat ettim. Karnımı destekliyordu . Şuan 2 ay olacak neredeyse düzenli olmasa da takıyorum. Göbeğimi de topladı hem
Deletedmom_220 snowwhite171_ öncesinde egzersiz geçmişin yoksa nerden aldığın önemli değil kullanmalısın.