Delirmek üzereyim, artık çokmu çok yoruldum. Oglumun davranışlara tahammülüm gerçekten kalmadı. Kardeşinden sonra oldu desem değil, çünkü oldu olası böyle bir çocuk. Aşırı inatçı, aşırı laf dinlemez başına buyruk, aşırı takıntılı. Bir şeyi 1000000 kere istiyor ve söylüyor. Hergün enaz 3 şey kırıyor. Sürekli yanıma gelip anne ben bunu kırdım diyor. Evde kırılmayan dogru düzgün hiçbirşey kalmadı. yanlıslıkla falan değil bile istiye kırıyor ve gelip söylüyor. Asla oyun kuramıyor, tek bildigi hoplayıp zıplamak ordan oraya savurmak kendisini yada birşeyleri atmak. Asla enerjisi bitmiyor yetemiyorum. Yaşından dolayımı böyle yoksa birşeylermi ters gidiyor anlayamıyorum hiperaktifite olabilirmi ya :( birşeyi binkerefe söylesem yanlıs oldugunu anlamıyor yada anlamak istemiyor aynı şeyleri defalarca anlatmakdanda yoruldum