Kızlar eşim 4 gündür hastanede çok şiddetli karin ağrısı ve kusmayla gittik. Eşimin safra kesesi yok ve değerleri çok yüksekti şuan değerleri biraz düştü ama ağrısı ve mide bulantısı şiddetli olmasada devam ediyor. Bu süreçten geçenler neler yaşadı neler yapti ne olur birşey diyin