Hayırlı günler hanımlar 💕
19 günlük bir bebişim var geceleri uyumuyordu dogdugundan beri ama sadece mizirdaniyordu. İki gündür kendini sıkarak ağlıyor gazdan mi diyorum. Emzirince gazını hem alttan hem üstten çıkarıyor dün falan güzel çıkardı ama gece sabah 7 ye kadar uyumadı ağlıyor elimi karnımı koyuyorum rahatlıyor 5 dakika uyuyup uyanıyor. İlk kızımda gaz sorunu yoktu bide ustunden 4 sene geçince unutmuşum. Gündüzleri de uyuyor çok güzel şekilde gazı olsa gündüz de uyur mu ?
Birde emdikten sonra kusuyor sürekli bazen çok kustugu oluyor. Gazı mi var üşütüyor mu ne oluyor bilmiyorum bilgilendirirseniz sevinirim 🤗