ilknur586 Kızlar bişey sorcam . Gaz damlası olarak nurse harveys kullanıyorum . Bugün bitti . Elimde sab simlex var . İçeriğimde 1 ay kullanın diyor ama biz onu alalı 2 ay oldu . Siz gaz damlalarını 1 ay sonra atıyor musunuz , yoksa kullanan var mı
ece94 ilknur586 2 aydır kullanıyorum. Burada bekleyeyim de ben de bilgileneyim. hiç içeriğine bakmadım çünkü
cansu2600 ilknur586 Kapağı açılmadığı sürece bir problem olmuyor diye biliyorum açtıktan sonra 1 ay kullanımdır büyük ihtimalle
funda94 ilknur586 benim 2 kutu bitirişim Kullanıyorum sorun da olmadı Fakat günde 4 kez yapıyorum 15 damla çok uzun süre gitmiyor zaten 1bucuk aya yakın bitiyor Bazen de damlatmıyorum
defnesmom3 ilknur586 benim kullandığım damla tam ayına göre geliyodu bitiyodu artsada kullandik hani az bir şey kaliyofu bir günlük fln kullanıcam bir şey de olmadı açıkçası