Bugün sağlık ocağından dördüncü ayı tamamladığımız için bir tane demir verdiler bir yaşına kadar kullanın dediler ama çocuğun ağzına damlattığım zaman ağzı sapsarı oldu ve bunu dört damla kullan diyor dişlerde lekeler olduğu falan da söyleniyor bu demire alternatif olarak önerebileceğiniz özel bir ilaç var mı ise de sizin kullandığınız ilaç ilaç var mı