pimpiriklianne43 Merhaba arkadaşlar oğlum 55 günlük kolik bir bebek dün doktorumuz myflor damla verdi ama kutusunda 2 yaş altı kullanılmamalı diyor kullanan varmi aranizda
bgunes pimpiriklianne43 kullandık . Kutularda yasa geregi öyle yazıyor. İlk günden itibaren kullandık yoğun bakımdaydi doktor başlamıştı 3. Ayına kadar kullandık
hatceninblog pimpiriklianne43 ben kullanıyorum 1. Aydan beri şuan 2 ay 22 günlük , sabah 6 akşam 6 damla dedi doktor gayet iyi grliyor bebeğime
badesmommy pimpiriklianne43 yenidoğan dönemibde kullandım baya etkisini gördm hiç gaz sorunu yaşamadık
Burcumus01 pimpiriklianne43 ben şuan kullanıyorum 2.5 yaşında probiyotik olarak kullanıyorum. Bebekken maflor kullandım
pimpiriklianne43 thegulsen doktorda ulaşamıyorum kolik bebek için verdi ama bugün ilaci alınca 2 yas alti kullanamaz diyor napicami şaşırdım bir yandan kullanmiyim diyorum bir yandan ya iyi gelirse diyorum kararsız kaldim
gamzealtundas thegulsen günde kaç damla verdiniz aynı sorunu bizde yaşıyoruz. Sabah akşam 2 kere 6 damla ver dedi doktorumuz. Daha öncesinde entorogis kullanıyorduk günde 6 damla veriyorduk sadece ilk başlarda güzel yaptırdı sonradan o da kesti yaptırmayı
bgunes pimpiriklianne43 bizimmi maflordu . Bunu kullanmadık ama yasa gereği ilaçlarda hep öyle yazar zaten şu anki kullandığımızda da öyle yazıyor. Doktor yazdıysa kullanin sıkıntı olmaz
thegulsen pimpiriklianne43 doktor vermiş elbette kullanın kolik ağrısı biz büyüklerin bile dayanamayacağı kadar zor bir ağrı bende kullandığımda oğlum 2-3 aylıktı korkmayın.
defnemomm_ Bunu 4 aylıkken bebeğim de kullandı. Kaka gaz kabizlik ishal karisik bir rahatsızlığı vardı , kullan doktor yazmış ya sonuçta çok iyi bir probiyotik bu damla . Simdi iki haftadır yine kullanıyor- 10 buçuk aylık . Kabizlik yaşıyor ve ardından ishal .
pimpiriklianne43 hatceninblog başka gaz ilacida kullaniyormusunuz bize metsil ve sab simplex de verdi inşallah fayda eder gece uykusunu unuttum resmen saat 1 ile 7 arası sürekli ağliyor gündüzleride öyle artık çıldırmama az kaldi
Eftelya_ser pimpiriklianne43 takviye edici gıdada 2 yaş altına izin yok ama kullanmada sıkıntı da yok aldığınız d vitaminlerinde de o yazar zaten içinde probiyotik bakteri var bağırsak düzenlemek için ishal olsada bunu yazıyorlar
hatceninblog pimpiriklianne43 hayır kullanmıyorum bizde kusma da vardı bu my flor bağırsak düzenleyiciymiş gerçekten iyi geldi ama onu bırakınca bizde de 5 saat kadar bağırmalar ağlamalar oluyo tabi sancıdan duramıyo,inşallah size de iyi gelir ilaç ya gaz sancısı çok zor bebeğe de anneye de
pimpiriklianne43 hatceninblog kusma bizdede var siz kaç damla kullandınız ve ne zaman verdiniz acaba yatarken versem uykusuna fayda saglarmi inanın bitmiş durumdayım gece uykusu denen birsey hiç yok dün gece saat 11 de uyandı sabah saat 1 da uyuttum uyumuyor bi türlu