NewMomm1 kimse kimseyi memeden vurmuyor burda bir soru sordum herkes kendince yanıtladı ve küçük memem var diyene de öyle bir benzetme yaptım kaldı ki o benzetmeyi yaptığım arkadaşta gocunmadı bunu yani kimse kimseyi yadırgamadı yargılamadı o kadın hariç o da yarası varmış ki gocunmuş ne diyeyim şimdi. Yorum yazmadan geçebilirdi de illa laf sokmaya yer arayanlar burda çok var, uzatmak istemedim ben de kaldı ki kimseyle de dalga geçmedim ablamın de göğüsleri ufak sivilce gibi diye kendisi bile söyler yani ne abarttınız yani yok sivilce gibi demişim de amann hemen saldıralım. Buyrun gelin saldırın bu konuda algı yapmadığınız kalmıştı bi yani.