Sunismyson Kızlar selam. Emzirme bitince çeker toparlar dediler hep ama bebeğim memeye çok düşkün de değildi altında kalem durmazdı göğüslerimin şimdi kitap taşır🥲 neden toplamadı ne zaman eski haline gelir? Gelmeyecekse kabullenişe geçeceğim çünkü😄
Bebeginibekkleyenn Sunismyson Ben sıkan ve çok iyi tobarlayan bir sütyen giydim İlk 1 hafta çok zorlandım sıktığı için 😂😂 Ama sonra çok şükür eski haline döndüler Eskisi kadar sert değiller ama en azından sarkık değiller
beyzzsenturkk_ Sunismyson eski haline gelmiyor yumuş yumuş kalıypr toplasa bile tamamen dik olmuyor hep toprağa bakıyorlar 😂😂😂😂😂 hatta doğru sütyeni de takmayınca değişik bi sekile bürünüyorlar o orta göğüs çatalı oluyor sana 3-4 çizgi 😂😂
Sedaaa55 Sunismyson aynen valla 9 ay emzirdim doğru düzgün sütüm bile yoktu ama nineminkilere döndü diklik kayboldu sarktı içi boşaldığu için bide buruş buruş oldu sizinde öyle mi elimle göğsümü çekiyorum mesela kırışıyor buruşuyor yumuşacık 😂😂
gecekusu_- Sunismyson kim dediyse yalan atmış 😀 27 yaşındayım annemin göğüsleri hala sarkık bence kabullenin ☺️ bende emzirmeyi bırakınca çok rahatsız olursam dikleştirmeyi düşünüyorum çünkü beni şimdiden rahatsız ediyor
Sunismyson Piaaa ayy çeker toplar diyenler nerdeee 😄 nasıl kendimden emindim toplar sanmıştım oysa ki
dunyam2 Sunismyson 😃bnm bebekten önce göğüs yapısı şekli güzeldi şimdi emziriyorum iğrenç durumdalar ya tip kalmamais üstüne birde catlamislar
Sunismyson beyzzsenturkk_ yemin ediyorum benim memeleri tarif ettin 😂 napcaz böyle mi kalcak şimdi🙄 sütyen muhabbetini de bilmiyodum
Sunismyson Bebeginibekkleyenn işe yararsa eğer denemek isterim 12 gün oldu bıraktıralı çünkü nasıl sütyen almam lazım
beyzzsenturkk_ Sunismyson sütten kesene kadar neredeyse hiç takmadım o yüzden biraz allaha emanet gittik kestikten sonra da zaten giden gitmiş oldu🤓
Bebeginibekkleyenn Sunismyson toparlayıcı olmalı dolgun göğsü yukarı çıkarmalı Alt ölçünüzün bir tık küçüğünü alın Sütyeni doğru takın ama ip ne çok uzun ne çok kısa kalmasın Tam olarak göğsünuzu sıkıp yukarıda tutsn 1 ay sonra sonucu gorursunz zaten
Torpiktospa O toparlar dedikleri göğüsler 75a-b cup için Yoksa şişmiş bişey süt boşalınca söner ve sarkar nasıl geri dikleşsin 🥲
Sunismyson Torpiktospa ay evet şey sivilce dedikleri tarzdaki göğüsler için dimi çünkü 85B giyerdim şimdi ninemin memelerinden hallice😂
Sunismyson Bebeginibekkleyenn gece yatarken de takmalı mıyım peki? Umarım etkisi olur hiç aklıma gelmemişti sütyen takılması gerektiği çok teşekkür ederim🙏🏼
Sunismyson Sedaaa55 hahahhaha kız alemsin😂😂 benimki de pörsüdü ama kırışınca geri düzleniyor her dk memede dursa bebeğim dizlerimden toplardım diyorum ama😂
Sunismyson gecekusu_- şimdi silikon taktırmayı düşünmedim değil ama sorun şu ikinci çocuğu düşünüyorum emziremem diye bekleyeceğim galiba eğer ki niyetine girecek olursam😄
rumeysamine Peki emzirirken sütyen takmalıyımız sizce kızlar yoksa bıraktıktan sonra taksak az çok faydası olur mu çünkü çok alıştım evde sütyensiz durmaya
Sunismyson rumeysamine yukarda bi arkadaş toparlayıcı sıkı sütyen takmayı önermiş onun öyle toparlanmış. Emzirirken de olur ama sıkıymış sütyen ve sürekli aç kapa zor olmaz mı canım ya? Çünkü ben de emzirme sütyenlerinin rahatlığına alışmışım diğer tellilere geçemiyorum artık🥲
Sunismyson kuzeyinannesi06 ya ben bu yprumları okumuştum o yüzden eşit emizrmeye çalıştım hep ama sarkıp kalacağını hesaba katmamışım😄