hnfilygk Bebeğim 3 aylık saçım çok dökülmeye başladı saçımın azaldığını hissediyorum birde kafa derisinde kabuklanmalar var yara kanamışta kurumul gibi sanki dökülmeyi azaltıcak bir çözümü olan varmı
MademoiselleZengin55 hnfilygk Ben biotin kullanıyorum (Solgar marka),benim oğlum 32 aylık ama emmiyor artık.Bi doktora danışıp başlayabilirsiniz.Hem tırnaklarıma hemde saçıma iyi geldi benim.
bakkalemzigi hnfilygk dahiliye gidip kan verdiniz mi düşük çıkan değer varsa doktor ona göre vitamin veriyor benim b12 eksikti
balkizlar hnfilygk ben ilk kızımda doktora gitmiştim saçlarım akıyordu resmen.. emzirdiğin için normal 1 yaşında geömezse tekrar gel demişti geçti.. bu doğumumda dökülme başladı mama aura markası şampuan aldım yeşil olandan baya iyi geldi normal dökülüyor yani deneyebilirsiniz
Cihangirsmom_ hnfilygk 2 buçuk aylıkken sütüm kesildi,belkide bu yüzdendir ya da vitaminler gitti büyük ihtimalle
hnfilygk Cihangirsmom_ kan değerimiz düştü büyük ihtimal sütle birlilte vitaminlerde bebişe geçiyo herlde sonuç bizde saç kalmıcak 😂 doğumdan 20 gün sonra dişim kırıldı bide
MademoiselleZengin55 yuuuiutttt Başladıktan 15/20 gün sonrası işe yaramaya başladı bende.Özellikle de tırnaklarımda Maaşallah diyeyim🧿😁inşallah siz de tez zamanda görürsünüz faydasını🙏🌸
yuuuiutttt MademoiselleZengin55 inşallah bende de faydası olur 😌 bide ek olarak başka vitamin takviyesi kullanıyor musunuz
MademoiselleZengin55 yuuuiutttt Ben b12’de aldım çünkü düşük çıkmıştı tahlillerde ,daha dinç hissediyorum şimdi.
clem_emtine Maalesef her anne yaşıyor bunu nerdeyse ben swissoderm şampuanla kurtardım saçlarımı dökülme engelleme konusunda bir numara
ngold hnfilygk ben hiç emzirmedim normalde çok az saçım vardı hamilelikte çok arttı saçım ve dümdüz olan saçlarım dalgalıya döndü 30yasımdan sonra kızım suan 8aylık olmak üzere ve saçlarım hala hiç dökülmüyor hayatımda ilk kez böyle hatta gürlüğünden şikayetçiyim
pent93 Swissoderm şampuan kesinlikle alın derim benim saçım öyle dökülüyordu ki kel kalıcam dedim ama şimdi Maşallah yani gürleşti ve uzadı 💕